آشفتگی اخلاقیبررسی ارتباط آشفتگی اخلاقی با کنترل و تقاضای شغلی در پرستاران بیمارستان های شهر تبریز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 23-30]
آموزشآموزش، اقدامی مؤثر در افزایش رضایت مندی بیماران از بی حسی نخاعی و کاهش بروز و شدت کمردرد در اعمال جراحی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 19-25]
آموزشارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
آموزشبررسی دیدگاه پرستاران بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران درباره ی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط بین پرستاران و بیماران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 47-53]
آموزش الکترونیکآموزش الکترونیک و آموزش پرستاری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-11]
آموزش پرستاریآموزش الکترونیک و آموزش پرستاری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-11]
آموزش پرستارییادگیری مبتنی بر عملکرد، یادگیری مبتنی بر تمرین و چالش های آن در پرستاری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 59-67]
آموزش خودمراقبتیتأثیر برنامه ی آموزشی خودمراقبتی بر کیفیت خواب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-13]
آموزش عالیادراک اعضای هیأت علمی پرستاری از دانشگاه کارآمد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 17-24]
ا
اتانازیبررسی نگرش دانشجویان کارورز پرستاری دربارۀ اتانازی در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 49-55]
اخلاق حرفه ایبررسی موانع رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد پرستاران از دیدگاه مدیران پرستاری بیمارستان های شهر قم در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-63]
اخلاق حرفه ایدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مورد رعایت اخلاق حرفه ای اساتید در حوزه ی بالینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-63]
ارائه ی خدمات بالینیبررسی میزان رعایت کدهای اخلاق حرفه ای پرستاری در حیطه ی ارائه ی خدمات بالینی از دیدگاه بیماران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 27-33]
ارتباطبررسی دیدگاه پرستاران بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران درباره ی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط بین پرستاران و بیماران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 47-53]
ارزشیابیارزشیابی محیط آموزش بالینی بر اساس الگوی DREEM از دید دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 90 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 41-47]
ارزیابی هم گروهیتأثیر ارزیابی هم گروهی بر یادگیری دانشجویان پرستاری در اتاق عمل : گزارش کوتاه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-59]
اساتید بالینیدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مورد رعایت اخلاق حرفه ای اساتید در حوزه ی بالینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-63]
اسلامکنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
اسلامکنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
الگوی DREEMارزشیابی محیط آموزش بالینی بر اساس الگوی DREEM از دید دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 90 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 41-47]
انتخاب رشتهبررسی برخی عوامل مؤثر بر انتخاب رشته و تمایل به ترک تحصیل در دانشجویان پرستاری ورودی 93 دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 45-54]
ایمنی بیماربررسی وضعیت فرهنگ ایمنی بیمار از دیدگاه پرسنل درمانی در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم سال 1393 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-57]
ب
بخش کودکانارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
بی حسی نخاعیآموزش، اقدامی مؤثر در افزایش رضایت مندی بیماران از بی حسی نخاعی و کاهش بروز و شدت کمردرد در اعمال جراحی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 19-25]
بیماربررسی دیدگاه پرستاران بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران درباره ی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط بین پرستاران و بیماران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 47-53]
بیمارانبررسی وضعیت رعایت حریم و شأن بیماران بستری توسط کادر پرستاری در بیمارستان های شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 13-22]
بیمارستانتعیین مهمترین علل ترخیص با رضایت شخصی از دیدگاه بیماران، در بیمارستان شهید رجایی گچساران در نیمسال اول 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-7]
بیمارستانخشونت کلامی و فیزیکی علیه پرستاران در بیمارستان های شهر سبزوار در سال 1393 [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 29-35]
پ
پرستاربررسی میزان رعایت کدهای اخلاق حرفه ای پرستاری در حیطه ی ارائه ی خدمات بالینی از دیدگاه بیماران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 27-33]
پرستارخشونت کلامی و فیزیکی علیه پرستاران در بیمارستان های شهر سبزوار در سال 1393 [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 29-35]
پرستارارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
پرستاربررسی دیدگاه پرستاران بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران درباره ی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط بین پرستاران و بیماران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 47-53]
پرستارانکنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
پرستارانبررسی وضعیت رعایت حریم و شأن بیماران بستری توسط کادر پرستاری در بیمارستان های شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 13-22]
پرستارانبررسی درک پرستاران بخشهای مراقبت ویژه نسبت به مراقبت بیهوده [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 65-72]
پرستارانبررسی ارتباط آشفتگی اخلاقی با کنترل و تقاضای شغلی در پرستاران بیمارستان های شهر تبریز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 23-30]
پرستارانارتباط حساسیت اخلاقی با تمایل به ترک کار پرستاران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-32]
پرستاراندیدگاه پرستاران نسبت به اجرای منشور حقوق بیمار دربیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 1392: یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 33-40]
پرستارانکنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
پرستاری مبتنی بر شواهداجرای دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهد و تأثیر آن بر کیفیت استانداردهای مراقبت پرستاری در بیماران بستری بخش مراقبت ویژه قلب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-42]
پزشکانکنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
پزشکانکنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
پیشرفت تحصیلیسبکهای یادگیری فیزیولوژیکی و رابطهی آن با پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-7]
ت
تحلیل محتواادراک اعضای هیأت علمی پرستاری از دانشگاه کارآمد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 17-24]
ترخیص بیمارتعیین مهمترین علل ترخیص با رضایت شخصی از دیدگاه بیماران، در بیمارستان شهید رجایی گچساران در نیمسال اول 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-7]
ترک رشتهبررسی برخی عوامل مؤثر بر انتخاب رشته و تمایل به ترک تحصیل در دانشجویان پرستاری ورودی 93 دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 45-54]
تقاضای شغلیبررسی ارتباط آشفتگی اخلاقی با کنترل و تقاضای شغلی در پرستاران بیمارستان های شهر تبریز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 23-30]
تمایل به ترک کارارتباط حساسیت اخلاقی با تمایل به ترک کار پرستاران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-32]
چ
چالشعدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی : چالش ها و راهبردها [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-17]
ح
حریمبررسی وضعیت رعایت حریم و شأن بیماران بستری توسط کادر پرستاری در بیمارستان های شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 13-22]
حساسیت اخلاقیارتباط حساسیت اخلاقی با تمایل به ترک کار پرستاران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-32]
حقوق بیماراندیدگاه پرستاران نسبت به اجرای منشور حقوق بیمار دربیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 1392: یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 33-40]
خ
خشمکنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
خشمکنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
خشونت فیزیکیخشونت کلامی و فیزیکی علیه پرستاران در بیمارستان های شهر سبزوار در سال 1393 [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 29-35]
خشونت کلامیخشونت کلامی و فیزیکی علیه پرستاران در بیمارستان های شهر سبزوار در سال 1393 [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 29-35]
خطاهای پزشکیبررسی وضعیت فرهنگ ایمنی بیمار از دیدگاه پرسنل درمانی در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم سال 1393 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-57]
خلاقیترابطه ی بین هوش معنوی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی کاشان [دوره 3، شماره 2، 1393]
د
دانشجویانرابطه ی بین هوش معنوی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی کاشان [دوره 3، شماره 2، 1393]
دانشجویاندیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مورد رعایت اخلاق حرفه ای اساتید در حوزه ی بالینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-63]
دانشجویانسبکهای یادگیری فیزیولوژیکی و رابطهی آن با پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-7]
دانشجویان اتاق عملوضعیت کارآموزی در عرصه از دیدگاه دانشجویان سال آخر کارشناسی اتاق عمل و هوشبری یاسوج [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-13]
دانشجویان اتاق عملتأثیر ارزیابی هم گروهی بر یادگیری دانشجویان پرستاری در اتاق عمل : گزارش کوتاه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-59]
دانشجویان پرستاریبررسی نگرش دانشجویان کارورز پرستاری دربارۀ اتانازی در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 49-55]
دانشجویان پرستاریبررسی برخی عوامل مؤثر بر انتخاب رشته و تمایل به ترک تحصیل در دانشجویان پرستاری ورودی 93 دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 45-54]
دانشجویان پرستاریتأثیر ارزیابی هم گروهی بر یادگیری دانشجویان پرستاری در اتاق عمل : گزارش کوتاه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-59]
دانشجویان پرستاریارزشیابی محیط آموزش بالینی بر اساس الگوی DREEM از دید دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 90 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 41-47]
دانشجویان هوشبریوضعیت کارآموزی در عرصه از دیدگاه دانشجویان سال آخر کارشناسی اتاق عمل و هوشبری یاسوج [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-13]
دانشگاه کاشانرابطه ی بین هوش معنوی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی کاشان [دوره 3، شماره 2، 1393]
دانشگاه های علوم پزشکیعدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی : چالش ها و راهبردها [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-17]
دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهداجرای دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهد و تأثیر آن بر کیفیت استانداردهای مراقبت پرستاری در بیماران بستری بخش مراقبت ویژه قلب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-42]
دموگرافیکارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
دیدگاهوضعیت کارآموزی در عرصه از دیدگاه دانشجویان سال آخر کارشناسی اتاق عمل و هوشبری یاسوج [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-13]
دیدگاه بیماربررسی میزان رعایت کدهای اخلاق حرفه ای پرستاری در حیطه ی ارائه ی خدمات بالینی از دیدگاه بیماران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 27-33]
ر
راهبردعدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی : چالش ها و راهبردها [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-17]
رضایت بیمارتعیین مهمترین علل ترخیص با رضایت شخصی از دیدگاه بیماران، در بیمارستان شهید رجایی گچساران در نیمسال اول 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-7]
سندرم کرونر حاداجرای دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهد و تأثیر آن بر کیفیت استانداردهای مراقبت پرستاری در بیماران بستری بخش مراقبت ویژه قلب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-42]
ش
شأنبررسی وضعیت رعایت حریم و شأن بیماران بستری توسط کادر پرستاری در بیمارستان های شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 13-22]
ع
عدالت آموزشیعدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی : چالش ها و راهبردها [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-17]
عوارض بعد از بی حسی نخاعیآموزش، اقدامی مؤثر در افزایش رضایت مندی بیماران از بی حسی نخاعی و کاهش بروز و شدت کمردرد در اعمال جراحی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 19-25]
ف
فرایند پرستاریاجرای دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهد و تأثیر آن بر کیفیت استانداردهای مراقبت پرستاری در بیماران بستری بخش مراقبت ویژه قلب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-42]
فرهنگ ایمنی بیماربررسی وضعیت فرهنگ ایمنی بیمار از دیدگاه پرسنل درمانی در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم سال 1393 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-57]
ک
کارآمدی دانشگاهادراک اعضای هیأت علمی پرستاری از دانشگاه کارآمد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 17-24]
کارآموزی در عرصهوضعیت کارآموزی در عرصه از دیدگاه دانشجویان سال آخر کارشناسی اتاق عمل و هوشبری یاسوج [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-13]
کدهای اخلاق حرفه ایبررسی میزان رعایت کدهای اخلاق حرفه ای پرستاری در حیطه ی ارائه ی خدمات بالینی از دیدگاه بیماران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 27-33]
کمر دردآموزش، اقدامی مؤثر در افزایش رضایت مندی بیماران از بی حسی نخاعی و کاهش بروز و شدت کمردرد در اعمال جراحی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 19-25]
کنترل خشمکنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
کنترل خشمکنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
کنترل شغلیبررسی ارتباط آشفتگی اخلاقی با کنترل و تقاضای شغلی در پرستاران بیمارستان های شهر تبریز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 23-30]
کیفیت خوابتأثیر برنامه ی آموزشی خودمراقبتی بر کیفیت خواب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-13]
کیفیت مراقبت های پرستاریاجرای دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهد و تأثیر آن بر کیفیت استانداردهای مراقبت پرستاری در بیماران بستری بخش مراقبت ویژه قلب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-42]
گ
گزارش پرستاریبررسی تأثیر آموزش به روش گزارش نویسی مشکل مدار بر کیفیت گزارش پرستاری در بیمارستان گلستان شهر اهواز سال 92 [دوره 3، شماره 2، 1393]
م
محیط آموزشیارزشیابی محیط آموزش بالینی بر اساس الگوی DREEM از دید دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 90 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 41-47]
مدیران پرستاریبررسی موانع رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد پرستاران از دیدگاه مدیران پرستاری بیمارستان های شهر قم در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-63]
مراقبتارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
مراقبت انتهای زندگیبررسی درک پرستاران بخشهای مراقبت ویژه نسبت به مراقبت بیهوده [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 65-72]
مراقبت بالینیبررسی موانع رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد پرستاران از دیدگاه مدیران پرستاری بیمارستان های شهر قم در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-63]
مراقبت بیهودهبررسی درک پرستاران بخشهای مراقبت ویژه نسبت به مراقبت بیهوده [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 65-72]
مراقبت مرحلۀ انتهای زندگیبررسی نگرش دانشجویان کارورز پرستاری دربارۀ اتانازی در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 49-55]
مرگارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
معیارهای اخلاقیبررسی موانع رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد پرستاران از دیدگاه مدیران پرستاری بیمارستان های شهر قم در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-63]
منشور حقوق بیماردیدگاه پرستاران نسبت به اجرای منشور حقوق بیمار دربیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 1392: یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 33-40]
مهارت کنترل خشمکنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
مهارت کنترل خشمکنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
موانع ارتباطبررسی دیدگاه پرستاران بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران درباره ی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط بین پرستاران و بیماران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 47-53]
مولتیپل اسکلروزیستأثیر برنامه ی آموزشی خودمراقبتی بر کیفیت خواب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-13]
ن
نگرشبررسی نگرش دانشجویان کارورز پرستاری دربارۀ اتانازی در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 49-55]