آ

  • آشفتگی اخلاقی بررسی ارتباط آشفتگی اخلاقی با کنترل و تقاضای شغلی در پرستاران بیمارستان های شهر تبریز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 23-30]
  • آموزش آموزش، اقدامی مؤثر در افزایش رضایت مندی بیماران از بی حسی نخاعی و کاهش بروز و شدت کمردرد در اعمال جراحی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 19-25]
  • آموزش ارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
  • آموزش بررسی دیدگاه پرستاران بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران درباره ی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط بین پرستاران و بیماران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 47-53]
  • آموزش الکترونیک آموزش الکترونیک و آموزش پرستاری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-11]
  • آموزش پرستاری آموزش الکترونیک و آموزش پرستاری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-11]
  • آموزش پرستاری یادگیری مبتنی بر عملکرد، یادگیری مبتنی بر تمرین و چالش های آن در پرستاری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 59-67]
  • آموزش خودمراقبتی تأثیر برنامه ی آموزشی خودمراقبتی بر کیفیت خواب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-13]
  • آموزش عالی ادراک اعضای هیأت علمی پرستاری از دانشگاه کارآمد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 17-24]

ا

  • اتانازی بررسی نگرش دانشجویان کارورز پرستاری دربارۀ اتانازی در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 49-55]
  • اخلاق حرفه ای بررسی موانع رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد پرستاران از دیدگاه مدیران پرستاری بیمارستان های شهر قم در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-63]
  • اخلاق حرفه ای دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مورد رعایت اخلاق حرفه ای اساتید در حوزه ی بالینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-63]
  • ارائه ی خدمات بالینی بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق حرفه ای پرستاری در حیطه ی ارائه ی خدمات بالینی از دیدگاه بیماران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 27-33]
  • ارتباط بررسی دیدگاه پرستاران بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران درباره ی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط بین پرستاران و بیماران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 47-53]
  • ارزشیابی ارزشیابی محیط آموزش بالینی بر اساس الگوی DREEM از دید دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 90 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 41-47]
  • ارزیابی هم گروهی تأثیر ارزیابی هم گروهی بر یادگیری دانشجویان پرستاری در اتاق عمل : گزارش کوتاه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-59]
  • اساتید بالینی دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مورد رعایت اخلاق حرفه ای اساتید در حوزه ی بالینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-63]
  • اسلام کنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
  • اسلام کنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
  • الگوی DREEM ارزشیابی محیط آموزش بالینی بر اساس الگوی DREEM از دید دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 90 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 41-47]
  • انتخاب رشته بررسی برخی عوامل مؤثر بر انتخاب رشته و تمایل به ترک تحصیل در دانشجویان پرستاری ورودی 93 دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 45-54]
  • ایمنی بیمار بررسی وضعیت فرهنگ ایمنی بیمار از دیدگاه پرسنل درمانی در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم سال 1393 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-57]

ب

  • بخش کودکان ارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
  • بی حسی نخاعی آموزش، اقدامی مؤثر در افزایش رضایت مندی بیماران از بی حسی نخاعی و کاهش بروز و شدت کمردرد در اعمال جراحی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 19-25]
  • بیمار بررسی دیدگاه پرستاران بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران درباره ی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط بین پرستاران و بیماران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 47-53]
  • بیماران بررسی وضعیت رعایت حریم و شأن بیماران بستری توسط کادر پرستاری در بیمارستان های شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 13-22]
  • بیمارستان تعیین مهم‌ترین علل ترخیص با رضایت شخصی از دیدگاه بیماران، در بیمارستان شهید رجایی گچساران در نیمسال اول 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-7]
  • بیمارستان خشونت کلامی و فیزیکی علیه پرستاران در بیمارستان های شهر سبزوار در سال 1393 [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 29-35]

پ

  • پرستار بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق حرفه ای پرستاری در حیطه ی ارائه ی خدمات بالینی از دیدگاه بیماران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 27-33]
  • پرستار خشونت کلامی و فیزیکی علیه پرستاران در بیمارستان های شهر سبزوار در سال 1393 [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 29-35]
  • پرستار ارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
  • پرستار بررسی دیدگاه پرستاران بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران درباره ی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط بین پرستاران و بیماران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 47-53]
  • پرستاران کنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
  • پرستاران بررسی وضعیت رعایت حریم و شأن بیماران بستری توسط کادر پرستاری در بیمارستان های شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 13-22]
  • پرستاران بررسی درک پرستاران بخش‌های مراقبت ویژه نسبت به مراقبت بیهوده [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 65-72]
  • پرستاران بررسی ارتباط آشفتگی اخلاقی با کنترل و تقاضای شغلی در پرستاران بیمارستان های شهر تبریز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 23-30]
  • پرستاران ارتباط حساسیت اخلاقی با تمایل به ترک کار پرستاران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-32]
  • پرستاران دیدگاه پرستاران نسبت به اجرای منشور حقوق بیمار دربیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 1392: یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 33-40]
  • پرستاران کنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
  • پرستاری مبتنی بر شواهد اجرای دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهد و تأثیر آن بر کیفیت استانداردهای مراقبت پرستاری در بیماران بستری بخش مراقبت ویژه قلب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-42]
  • پزشکان کنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
  • پزشکان کنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
  • پیشرفت تحصیلی سبک‌های یادگیری فیزیولوژیکی و رابطه‌ی آن با پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-7]

ت

  • تحلیل محتوا ادراک اعضای هیأت علمی پرستاری از دانشگاه کارآمد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 17-24]
  • ترخیص بیمار تعیین مهم‌ترین علل ترخیص با رضایت شخصی از دیدگاه بیماران، در بیمارستان شهید رجایی گچساران در نیمسال اول 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-7]
  • ترک رشته بررسی برخی عوامل مؤثر بر انتخاب رشته و تمایل به ترک تحصیل در دانشجویان پرستاری ورودی 93 دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 45-54]
  • تقاضای شغلی بررسی ارتباط آشفتگی اخلاقی با کنترل و تقاضای شغلی در پرستاران بیمارستان های شهر تبریز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 23-30]
  • تمایل به ترک کار ارتباط حساسیت اخلاقی با تمایل به ترک کار پرستاران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-32]

چ

  • چالش عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی : چالش ها و راهبردها [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-17]

ح

  • حریم بررسی وضعیت رعایت حریم و شأن بیماران بستری توسط کادر پرستاری در بیمارستان های شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 13-22]
  • حساسیت اخلاقی ارتباط حساسیت اخلاقی با تمایل به ترک کار پرستاران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-32]
  • حقوق بیماران دیدگاه پرستاران نسبت به اجرای منشور حقوق بیمار دربیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 1392: یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 33-40]

خ

  • خشم کنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
  • خشم کنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
  • خشونت فیزیکی خشونت کلامی و فیزیکی علیه پرستاران در بیمارستان های شهر سبزوار در سال 1393 [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 29-35]
  • خشونت کلامی خشونت کلامی و فیزیکی علیه پرستاران در بیمارستان های شهر سبزوار در سال 1393 [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 29-35]
  • خطاهای پزشکی بررسی وضعیت فرهنگ ایمنی بیمار از دیدگاه پرسنل درمانی در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم سال 1393 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-57]
  • خلاقیت رابطه ی بین هوش معنوی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی کاشان [دوره 3، شماره 2، 1393]

د

  • دانشجویان رابطه ی بین هوش معنوی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی کاشان [دوره 3، شماره 2، 1393]
  • دانشجویان دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مورد رعایت اخلاق حرفه ای اساتید در حوزه ی بالینی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 55-63]
  • دانشجویان سبک‌های یادگیری فیزیولوژیکی و رابطه‌ی آن با پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-7]
  • دانشجویان اتاق عمل وضعیت کارآموزی در عرصه از دیدگاه دانشجویان سال آخر کارشناسی اتاق عمل و هوشبری یاسوج [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-13]
  • دانشجویان اتاق عمل تأثیر ارزیابی هم گروهی بر یادگیری دانشجویان پرستاری در اتاق عمل : گزارش کوتاه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-59]
  • دانشجویان پرستاری بررسی نگرش دانشجویان کارورز پرستاری دربارۀ اتانازی در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 49-55]
  • دانشجویان پرستاری بررسی برخی عوامل مؤثر بر انتخاب رشته و تمایل به ترک تحصیل در دانشجویان پرستاری ورودی 93 دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 45-54]
  • دانشجویان پرستاری تأثیر ارزیابی هم گروهی بر یادگیری دانشجویان پرستاری در اتاق عمل : گزارش کوتاه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-59]
  • دانشجویان پرستاری ارزشیابی محیط آموزش بالینی بر اساس الگوی DREEM از دید دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 90 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 41-47]
  • دانشجویان هوشبری وضعیت کارآموزی در عرصه از دیدگاه دانشجویان سال آخر کارشناسی اتاق عمل و هوشبری یاسوج [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-13]
  • دانشگاه کاشان رابطه ی بین هوش معنوی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی کاشان [دوره 3، شماره 2، 1393]
  • دانشگاه های علوم پزشکی عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی : چالش ها و راهبردها [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-17]
  • دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهد اجرای دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهد و تأثیر آن بر کیفیت استانداردهای مراقبت پرستاری در بیماران بستری بخش مراقبت ویژه قلب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-42]
  • دموگرافیک ارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
  • دیدگاه وضعیت کارآموزی در عرصه از دیدگاه دانشجویان سال آخر کارشناسی اتاق عمل و هوشبری یاسوج [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-13]
  • دیدگاه بیمار بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق حرفه ای پرستاری در حیطه ی ارائه ی خدمات بالینی از دیدگاه بیماران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 27-33]

ر

  • راهبرد عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی : چالش ها و راهبردها [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-17]
  • رضایت بیمار تعیین مهم‌ترین علل ترخیص با رضایت شخصی از دیدگاه بیماران، در بیمارستان شهید رجایی گچساران در نیمسال اول 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-7]
  • رضایت شغلی بررسی همبستگی عملکرد هدایتی سرپرستاران با رضایت شغلی پرستاران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 15-22]
  • رضایت مندی آموزش، اقدامی مؤثر در افزایش رضایت مندی بیماران از بی حسی نخاعی و کاهش بروز و شدت کمردرد در اعمال جراحی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 19-25]
  • روش سنتی بررسی تأثیر آموزش به روش گزارش نویسی مشکل مدار بر کیفیت گزارش پرستاری در بیمارستان گلستان شهر اهواز سال 92 [دوره 3، شماره 2، 1393]
  • روش مشکل مدار بررسی تأثیر آموزش به روش گزارش نویسی مشکل مدار بر کیفیت گزارش پرستاری در بیمارستان گلستان شهر اهواز سال 92 [دوره 3، شماره 2، 1393]

س

  • سبک یادگیری سبک‌های یادگیری فیزیولوژیکی و رابطه‌ی آن با پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 1-7]
  • سرپرستار بررسی همبستگی عملکرد هدایتی سرپرستاران با رضایت شغلی پرستاران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 15-22]
  • سندرم کرونر حاد اجرای دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهد و تأثیر آن بر کیفیت استانداردهای مراقبت پرستاری در بیماران بستری بخش مراقبت ویژه قلب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-42]

ش

  • شأن بررسی وضعیت رعایت حریم و شأن بیماران بستری توسط کادر پرستاری در بیمارستان های شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 13-22]

ع

  • عدالت آموزشی عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی : چالش ها و راهبردها [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-17]
  • عوارض بعد از بی حسی نخاعی آموزش، اقدامی مؤثر در افزایش رضایت مندی بیماران از بی حسی نخاعی و کاهش بروز و شدت کمردرد در اعمال جراحی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 19-25]

ف

  • فرایند پرستاری اجرای دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهد و تأثیر آن بر کیفیت استانداردهای مراقبت پرستاری در بیماران بستری بخش مراقبت ویژه قلب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-42]
  • فرهنگ ایمنی بیمار بررسی وضعیت فرهنگ ایمنی بیمار از دیدگاه پرسنل درمانی در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم سال 1393 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-57]

ک

  • کارآمدی دانشگاه ادراک اعضای هیأت علمی پرستاری از دانشگاه کارآمد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 17-24]
  • کارآموزی در عرصه وضعیت کارآموزی در عرصه از دیدگاه دانشجویان سال آخر کارشناسی اتاق عمل و هوشبری یاسوج [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-13]
  • کدهای اخلاق حرفه ای بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق حرفه ای پرستاری در حیطه ی ارائه ی خدمات بالینی از دیدگاه بیماران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 27-33]
  • کمر درد آموزش، اقدامی مؤثر در افزایش رضایت مندی بیماران از بی حسی نخاعی و کاهش بروز و شدت کمردرد در اعمال جراحی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 19-25]
  • کنترل خشم کنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
  • کنترل خشم کنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
  • کنترل شغلی بررسی ارتباط آشفتگی اخلاقی با کنترل و تقاضای شغلی در پرستاران بیمارستان های شهر تبریز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 23-30]
  • کیفیت خواب تأثیر برنامه ی آموزشی خودمراقبتی بر کیفیت خواب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-13]
  • کیفیت مراقبت های پرستاری اجرای دستورالعمل های پرستاری مبتنی بر شواهد و تأثیر آن بر کیفیت استانداردهای مراقبت پرستاری در بیماران بستری بخش مراقبت ویژه قلب [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-42]

گ

  • گزارش پرستاری بررسی تأثیر آموزش به روش گزارش نویسی مشکل مدار بر کیفیت گزارش پرستاری در بیمارستان گلستان شهر اهواز سال 92 [دوره 3، شماره 2، 1393]

م

  • محیط آموزشی ارزشیابی محیط آموزش بالینی بر اساس الگوی DREEM از دید دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 90 [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 41-47]
  • مدیران پرستاری بررسی موانع رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد پرستاران از دیدگاه مدیران پرستاری بیمارستان های شهر قم در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-63]
  • مراقبت ارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
  • مراقبت انتهای زندگی بررسی درک پرستاران بخش‌های مراقبت ویژه نسبت به مراقبت بیهوده [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 65-72]
  • مراقبت بالینی بررسی موانع رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد پرستاران از دیدگاه مدیران پرستاری بیمارستان های شهر قم در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-63]
  • مراقبت بیهوده بررسی درک پرستاران بخش‌های مراقبت ویژه نسبت به مراقبت بیهوده [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 65-72]
  • مراقبت مرحلۀ انتهای زندگی بررسی نگرش دانشجویان کارورز پرستاری دربارۀ اتانازی در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 49-55]
  • مرگ ارتباط مشخصات دموگرافیکی و نگرش پرستاران بخش کودکان شرکت کننده در دوره ی آموزشی مراقبت از بیماران روبه مرگ در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 1-7]
  • معیارهای اخلاقی بررسی موانع رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد پرستاران از دیدگاه مدیران پرستاری بیمارستان های شهر قم در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 57-63]
  • منشور حقوق بیمار دیدگاه پرستاران نسبت به اجرای منشور حقوق بیمار دربیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 1392: یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 33-40]
  • مهارت کنترل خشم کنترل خشم از دیدگاه دین: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 43-48]
  • مهارت کنترل خشم کنترل خشم از منظر آموزه های دینی: راهکارهای نظری و عملی رعایت یک ضرورت برای بهداشت روانی و اخلاقی پزشکان و پرستاران [دوره 3، شماره 1، 1393]
  • موانع ارتباط بررسی دیدگاه پرستاران بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران درباره ی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط بین پرستاران و بیماران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 47-53]
  • مولتیپل اسکلروزیس تأثیر برنامه ی آموزشی خودمراقبتی بر کیفیت خواب بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-13]

ن

  • نگرش بررسی نگرش دانشجویان کارورز پرستاری دربارۀ اتانازی در سال 1392 [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 49-55]

ه

  • هدایت بررسی همبستگی عملکرد هدایتی سرپرستاران با رضایت شغلی پرستاران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 15-22]
  • همتایان آموزش، اقدامی مؤثر در افزایش رضایت مندی بیماران از بی حسی نخاعی و کاهش بروز و شدت کمردرد در اعمال جراحی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 19-25]
  • هوش معنوی رابطه ی بین هوش معنوی با خلاقیت دانشجویان علوم پزشکی کاشان [دوره 3، شماره 2، 1393]
  • هیأت علمی ادراک اعضای هیأت علمی پرستاری از دانشگاه کارآمد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 17-24]

ی

  • یادگیری تأثیر ارزیابی هم گروهی بر یادگیری دانشجویان پرستاری در اتاق عمل : گزارش کوتاه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-59]
  • یادگیری الکترونیک آموزش الکترونیک و آموزش پرستاری [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-11]
  • یادگیری مبتنی بر تمرین یادگیری مبتنی بر عملکرد، یادگیری مبتنی بر تمرین و چالش های آن در پرستاری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 59-67]
  • یادگیری مبتنی بر عملکرد یادگیری مبتنی بر عملکرد، یادگیری مبتنی بر تمرین و چالش های آن در پرستاری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 59-67]